Jag är utmanad av Malin

Kunde inte låta bli att anta utmaningen jag fick på Malins blogg.

1. Jag brukar få komplimanger för... att jag alltid är glad
2. Jag tycker det är obehagligt att... vara där jag inte har fast mark under fötterna typ båt och flyg
3. Jag har samlat på... Frimärken, bokmärken och nu för tiden livspoäng
4. Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är...  Riktigt skränig musik där man inte hör texten, annars älskar jag musik
5. Jag har en förmåga att... aldrig orka börja träna
6. Jag ångrar att jag... kommer bara på en sak men det behåller jag för mig själv;)
7. Jag glömmer aldrig när... Vicce föddes
8. Jag tror på att... det finns ett liv efter döden.
9. I smyg brukar jag ibland... hmmm, fisa kanske hehe
10. På offentliga toaletter brukar jag... Stå och kissa
11. I min jackficka har jag alltid... mobilen och bilnycklar...kanske lypsyl om jag har tur
12. Någon/några brukar kalla mig för... kallas nog bara Anki (som jag vet i alla fall)
13. Det här året kommer jag... vinna en miljon 
14. Jag hoppas att jag en dag... kommer att se tillbaka på mitt liv och vara stolt, nöjd och glad
15. Jag stör mig på människor som... är falska och ljuger
16. Något av det sötaste jag vet är... Vicce såklart
17. I telefonen svarar jag... mm, dä ä Anki
18. En låt som gör mig glad är... sprallig popp typ scissor scissors, Lady Gaga å liknande
19. En låt som kan få mig att gråta är... nog ingen specifik..jag gråter ofta till både texter och filmer
20. Om jag är ensam hemma brukar jag... sjunga högt och illa
21. På McDonalds beställer jag oftast... Big mac å co
22. Jag tycker jag är ganska duktig på att... njuta av livets godbitar
23. Ibland undrar jag varför... inte Peter är lika självklar i diskbaljan
24. Jag fick en "aha-upplevelse" när....jag upptäckte att ogräs luktar gott
25. Jag tycker inte om min... feta mage
26. Det dyraste jag har köpt är... vår husbil och vårt hus
27. Ett köp jag ångrar är... alla idiotiska impulsköp
28. Jag tycker om människor som... är ärliga och roliga
29. Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag... snabbt stoppa den i fickan
30. Jag ser upp till... alla som gör så gott de kan
31. Jag saknar... inget särskilt just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0