Jag är en idiot

Ja, faktiskt bokstavligt talat så är jag det....Varför tro att jag ska klara att ligga i solen...om så bara en halvtimme.....Varför måste jag prova?? Varför lär jag mej aldrig?? Jag gillar det ju inte ens...men jag gillar inte att vara så blek att en alvedon ser ut som en leverfläck om jag lägger den på benet heller...... 
Nåja, nu blev det ju inte så illa men jag tycker det räcker att få bevis för det jag redan visste...jag tål verkligen inte solen.
Låg som sagt på uteplatsen igår och solade kanske en halvtimme tre kvart allt som allt...alltså under hela dan....det resulterade i att jag fick klia mej lite här och var hela kvällen igår. Känns bättre idag men känner mej liksom "känslig" på vissa hudpartier. Nåja, det löste sej ju smidigt för idag är det ingen sol alls....om den mot förmodan kommer fram ska naj nobba den och hålla mej i skuggan.

Nåja, idag har jag skitmycket plugg att göra...jag ska skriva till litteraturseminariet imorgon och läsa igenom min grupps arbete och reflektera över grejer vi kan ha med i analysen som vi ska börja skriva på måndag. Kul!

Men först är det snabeldraken som gäller...har slängt ut alla mattor...

Bjuder på en bild som visar hur otroligt produktiv och duktig min gubbe varit idag....


Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Synd att du inte tål den härliga solen men man kan faktiskt njuta av den i skuggan också bara känslan av att det är sommar kan räcka långt det..kram

2009-04-26 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0