Härlig helg

Tjingeling på er. Min helg har varit toppen.....hur har er helg varit?? Bra hoppas jag!

Vi styrde kosan mot Blåkulla igår morse och landade med kvastarna runt 17 igår eftermiddag.

Vi hade en härlig afton runt lägerelden...det enda som störde lugnet var några vårystra änder som slogs om reviret just där vi hade vår sammankomst.







Och eftersom min kamera är allergisk mot solljus får ni hålla tillgodo med aftonbilder.

Dan efter dan före tillbringades i solen och vi är alla en smula rödlätta om kinderna. Vi åt och åt och åt och åt......och drack lite kaffe ibland.....

Jag själv roade mig med barnen i sjökanten med att bryta upp is och forsla de stora isflaken upp på land.....skitkul verkligen. Iklädda gummistövlar och långa pinnar hackade vi loss stora sjok av is som vi kämpade för att få upp....varför vi gjorde det?? Ingen aning faktiskt, men kul var det......

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

TACK!!!! Ja nu tar ja fram de lilla... varje dag annars skulle ja inte orka. Ja tar den lilla stunden i taget för mer klarar ja inte. Livet är inte enkelt att leva.... ja orkar knappt men ja vet att ja måste. //Tess

2009-04-12 @ 21:55:24
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0