Grillkväll

Vi har trots allt haft en härlig kväll tillsammans med mina föräldrar. De landade runt sex och vi grillade och myste. När vi ätit oss riktigt mätta och goa var det dags för Postkodmiljonären och sen Robinsson efter det.

Jag gillar Robinsson jättemycket, detta avskalade kämpande på naturens villkor liksom. Det är ganska kul. Synd på hönorna dock....och varanen.....de som dödade varanen behövde den ju inte ens eftersom de haft fisk att käka...jäkla slöseri med vackra djur.

Ringde rådgivningen förut angående min tandvärk...det finns en enda jourtandläkare i Örebro län och han har öppen mellan 10-14 imorgon. Sköterskan jag pratade med sa jag kunde ta 2 alvedon och 600 mg Ipren mot värken och det lindrade faktiskt en hel del. Hoppas jag kan hålla värken stången imorgon så jag slipper jourtandläkaren då det är dyrare än den "vanliga".

Vi får se hur jag känner det imorgon....ska i alla fall trycka i mej tabletter så jag får sova inatt, det molar igen nu så tabletterna har nog gjort sitt antar jag.

Tack mamma och pappa för en trevlig kväll....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Hoppas att tandvärken ger sig lite för det är inte roligt .. Hörde att Peter får sin båt nästa år..vad gjorde han för att du skulle ge med dig , fniss. Kram

2009-04-19 @ 08:37:50
Postat av: tess

Jasså du gillar dom? De visste ja inte. Ja har ju följt dom i många år å jaaa nu sista har ja ju inte gjort de för så många har slutat åka å de som jobbade med dom har slutat men ja de e skitkul å träffa dom..... speciellt Peter. Vi har haft mycket ihop dessa år...



Ja nu får vi se vad äggen ger denna gång... man e lika nyfiken på färgerna varje gång. //tess

2009-04-19 @ 10:04:32
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Idag är en dålig dag... mycket tankar å funderingar som e mörka tyvärr... //Tess

2009-04-19 @ 14:30:42
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja behöver sådan tryrka för de har varit svåra att bli av med... fy fan ja vill ju vara bra... //tess

2009-04-19 @ 21:09:14
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0