Glad...

Tänk vad glad man kan bli för ett sketet sms....."Ditt paket har kommit och finns att hämta hos.....". Himla kul eftersom jag absolut inte hade väntat mej att få det så snabbt...3 vardagar..helt otroligt.

Kläder var det i paketet.....två plagg hade jag varit lite för optimistisk när jag beställde...de var för små....väldigt för små.....Lisa kunde dock klämma sig i mina skitsnygga skjorts med hängslen så hon köpte dem av mej...kvar är en grå blus.....jag kanske växer i den nån gång om typ 100 år men det gör inget för den var billig i alla fall.

Imorgon blir det att packa husbilen för då sticker vi ut och fiskar över Valborg. Med oss har vi Vicces kompis Nils och vi ska campa med en familj till, våra grannar. Ska bli jättekul!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ni får ha det så trevligt så hörs vi när ni kommer tillbaka. Kramar i massor

2009-04-30 @ 06:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0