Glad idag

Sådär sprudlande glad i hela kroppen, bra musik i bilen både till och från Örebro 110-väg (minst) och strålande solsken från en klarblå himmel och riktigt härligt VARMT i luften. Hur skulle man kunna vara annat än glad då?

Hämtade Vicce på fritids sen åkte vi hem till min kompis Ella och hennes familj och fikade på en underbar kladdkaka och kaffe. Smarrigt!!! Härligt att prata och skratta tillsammans...spädde på min glada dag ytterligare.

Nu ska jag fortsätta min oerhört glada dag med lite läsning innan sovdags.

Imorgon är en ny dag, förhoppningsvis lika bra som den här.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Hihi... älskar roliga sidor, så hittar du nåt skojsigt, så tipsa gärna! ;)



Hoppas du sover gott när du lägger ner boken sen, och att du får en riktigt skön och solig dag i morgon!

*Kram*

2009-04-01 @ 23:06:35
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Evalena

Man blir ju glad bara man ser dig , du är ett energi knippe

2009-04-02 @ 06:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0