Fotbollsdag

Vi har varit på fotbollscup hela dan och laget spelade kanonbra, vilka kämpar. Vi samlades 8,30 i morse och kom hem runt 18, så det var en lång dag med lång väntan mellan matcherna. Men det var himla kul.

Vicces ljumske höll hela vägen och han hade ingen känning alls av den....SKÖNT!!

Han ska sova hos Nils inatt, jag fick knappt tag i honom när vi skulle åka hem Peter och jag för de var långt ute i skogen och grejade........ Det märks att det våras för då är ungarna hellre ute än inne.

Imorgon är det Örebro hela dan för mej. Jag har gått och dragit på mej en irriterande förkylning men tjock hals, snuva och feber.....alvedon har hållit mej igång idag och jag antar att det får bli så imorgon också.
Tur att det finns alvedon när man inte har tid att vara sjuk...eller inte har lust att vara sjuk egentligen.....

Biljetterna till MATCHEN är beställda så de hämtar jag ut imorgon. Fjärde och femte raden på långsidan har vi...YEA, vilka kanonplatser!!!!! Om vi längtar?? Gissa.......

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0