Felkörning bland annat tok

Imorse lämnade jag Vicce på fritids och drog mot Örebro. Åkte då en annan väg än jag brukar även om jag har åkt den förut. De har byggt om en hel del och naturligtvis missade jag avfarten ut på motorvägen så jag åkte nån gammal kringelkrokväg som ledde mej in i ett industriområde i Örebro. Nåja, det löste sej bra och jag kom fram till slut.....hann till och med en kaffe innan vi började.

Föreläsningen var kanonbra och öppnade upp mina tankar ännu mer, fattar inte att jag inte tänkt eller fattat det föreläsaren pratade om tidigare, det var ju så självklart ju. Tänker inte dra nåt här och nu utan ni får helt enkelt bara tro mej...ni som var där tycker antagligen som jag...skulle jag tro i alla fall.

Nåja, regnet strömmar ner och Peter sa när jag nyss pratade med honom att "Ja det är väl bra att det kommer lite regn"...Jasså sa jag....tittade ut och såg hur gärdena flöt...mer regn så drunknar vi tänkte jag. Han menade förståss att tjälen släpper fortare medan jag bara tänkte på hur geggigt och blött det blir....och att kläderna torkar dåligt.....

Jag läste ut socialpsykologiboken igår och det känns riktigt bra. Idag ska jag dra igång med boken som behandlar "Etnicitet", det ska bli jättespännande att grotta in sej i den nu efter föreläsningen om samma tema.

Förkylningen börjar ge upp och det känns superskönt. Ska börja planera packning av husbilen eftersom vi tänkte fira påsk vid nån fin sjö med goda vänner...äta lite gott, dricka lite gott, fiska och lata oss...ska bli så himla skönt....Jag bara kanske stoppar ner nån bok...kanske....förmodligen...eftersom jag haar svårt att helt koppla av när jag vet jag har mycket att läsa...

Imorgon kväll är vi bjudna till våra kompisar Ella och Kent, det ska bli så himla kul....även om jag vet att jag vaknar upp dan efter med träningsvärk i magen av allt skrattande. Underbara människor!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

hej



tack för din kommentar. Ja ja vill veta vad som e fel... för ja vill inte må såhär samtidigt e man rädd för vad de ska hitta.



Ja kropp å själ hör ihop å jag mår riktigt dålligt på psykiskt å fysiskt så de e mer än tufft just nu.



//Tess

2009-04-08 @ 16:02:14
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Tack så mycket! =)



Här regnar det också nu :/

Hoppas det ger med sig snart, så det blir fint väder resten av påsken!



Ha en riktig mysig och trevlig påsk =)



kramar

2009-04-08 @ 16:28:31
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0