En skitbra dag

Det är blygrått ute, regnet hänger i luften och vi får vila våra vinterbleka ansikten från solen ett tag. Det har varit en skitrolig dag.....vet inte direkt varför men det bara har det. Har grupparbetat på förmiddan och vi skrev intervjufrågor till intervjun vi hade på eftermiddan idag. Det var en intervju vi behövde för vårt projektarbete och det var skitintressant och kul, bra gick det också...

Hämtade på darrande ben ut tentan imorse och det kändes skönt att se ett G på förstasidan kan jag lova...Nu kan jag lägga undan den och fokusera på nästa liksom...underbart. Är ledsen för de som inte klarade den dock....känns aldrig kul när det är tufft för någon av mina vänner.

Jag är så himla sugen på att åka till Ullared och botanisera bland billiga kläder...det är himla kul. Helgen som kommer är utesluten eftersom det är lön då....köer är inget jag har nån förkärlek till direkt. Mamma och jag har aldrig stått i nån lång kö när vi varit där....antingen har vi haft tur eller så överdriver folk....tror dock på det första...att vi haft tur.

Kvällen kommer ägnas åt boken Arbetsgruppens psykologi, den är skitbra och riktigt lättläst jämfört med många andra böcker vi har. KUL!!
Måste vara färdigpluggad till 22,40 för då börjar LOST och det varken vill eller kan jag missa.....urbra i all sin rörighet.

Imorgon ska vi ses igen i gruppen och fortsätta jobba...sen har vi föreläsning på eftermiddan. En späckad dag igen alltså......

Back to life!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Grattis till tentan Kramar

2009-04-22 @ 05:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0