Däbbt i däsad

...eller täppt i näsan som man kanske säger i normala fall.
Japp, inte ofta jag blir krasslig men nu har det hänt minsann...ont i halsen, hosta, snuva och feber som jag sa igår....Var till universitetet idag men insåg att jag inte bara är jobbig för mej själv utan även för resten av de som försöker lyssna på föreläsningarna. Stannar hemma imorgon!!
Har som tur är gulliga klassisar som delar med sig av sina anteckningar till mej.

Idag gruppade vi på förmiddan (jag var väl inte till nån större nytta men jag var där i alla fall) och fick en hel del gjort som vanligt på våra sammankomster.
På eftermiddan var det föreläsning om socialpsykologi och föreläsaren trodde vi hade större förkunskaper än vi hade så hans prat var som från en annan planet vilket han också kom underfund med när han såg alla fågelholkar i föreläsningssalen. Han tröstade oss med att vi kommer att förstå efter de två kommande föreläsningarna vi ska ha den här veckan. Tack så mycket förkylningen för att du kom så lägligt....not. Fåt lita till anteckningarna och min egen goda vilja att läsa böckerna som vi ska igenom.

Skönt att ha Vicce hemma igen, han sov ju hos en kompis inatt. Huset är oerhört tomt när han inte är hemma.....

Hämtade ut biljetterna till matchen den 10 juni så nu är det på riktigt liksom...inte bara en dröm!!!!! Underbart!!!!!

Nu ska jag kolla igenom lite coola bloggar innan jag slänger mej på sängen och läser.

Kramelikraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du får krya på dig , kram

2009-04-07 @ 07:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0