Skövde är fint

Hej på er igen, uppdaterade inte igår, var en helvetiskt hektisk dag. Startade tidigt och laddade mot Skövde där jag och en studiekamrat skulle ha en intervju inför vår utvärdering vi ska göra nu. Intervjun gick fantastiskt bra, tänk vad härligt det är när man träffar på förberedda människor som tar en på allvar fast man bara är en student. Det är ganska unikt tror jag.
För att den här utvärderingen ska bli så bra som möjligt så arbetade vi ut lite enkäter som vi ska skicka till en grupp människor, vilket vi åxå gjorde inatt nån gång. Jo för nätterna är bästa arbetstiden när man först och främst vill vara mamma och sambo under dagtid. Min familj kommer alltid att vara prio ett så nätterna då jobbar jag när familjen sover.

Nåväl, nu väntar vi alltså på svaren på enkäterna och vi kan ju bara hoppas att vi blir lika tagna på allvar av den gruppen människor som vi blev på intervjun igår.

Tänk vad viktigt det är att vara förberedd, det spelar ingen roll vad det gäller egentligen, man behöver alltid vara förberedd på vad som skall komma. Det gynnar både en själv men också de andra som oftast är inblandade. Nu är ju jag inte en sån där person som är så där himla förberedd alltid men man kan ju önska och försöka.

Nåväl, vi käkade på mcDonalds såklart...visste ni att Skövdes McD har nog sveriges godaste pommes, de är alltid perfekta. Åk gärna dit och prova, jag blir lika förvånad varje gång. Sen begav vi oss till Skölvdes högskola och invaderade deras bibliotek. Det var ett ganska lugnt och skönt bibliotek, ganska enkelt att hitta i och så....även om min underbara kurskamrat fick ta kartan till hjälp när hon skulle till toaletten...men så är det ju, det är inte alla ställen som har utförliga kartor att gå efter och just igår var det en mycket älskad karta när det tryckte på....

Nu ska jag vidare, vi hörs

Kramar i massor och glöm inte att fånga dagen även om den är grå, för den kommer inte tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0