Skittrött

Just nu är jag skittrött efter en hektisk helg...och då menar jag inte "sån" hektisk utan en arbetssamt hektisk. Får man säga att man är trött eller anses man gnällig då? Vaddå trött...då skulle du sett mej....eller.....vaddå trött, vad ska jag säga då som har 5 ungar som aldrig sover....sen kommer jag och säger att jag är trött för jag har jobbat hela helgen plus att jag har haft skoljobb hängande över mej...och som jag ändå inte hunnit gjort......man får liksom inte vara trött för sånt...men det är jag, jävligt trött till och med.
Ja, det var ännu en helg fylld med äventyr. Det har varit härligt och det är faktiskt ganska härligt att vara trött också för då vet man att man inte bara latat sej....då vet man att man fångat dagen riktigt ordentligt.

Gonatt vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0