Pizzastinn

Gokväll på er.
Har just kört Victor på födelsedagskalas och passade då på att köpa pizza på hemvägen. Victor gillar inte pizza nåt vidare så idag var en bra dag kände vi.
Nu är jag så där äckligt pizzastinn och skulle inte kunna lukta på en pizza ens utan att throw up. Men god var den, jag brukar alltid köpa gorgonsolapizzan och sen får jag plocka bort skinkan om jag inte kommer ihåg att beställa utan skinka. Jag hatar skinkan som brukar vara påmpizzorna för det brukar vara äckliga benbitar i dom. JO, jag menar allvar, det har hänt flera gånger så nepp, ingen skinka för mej.
Det är samma sak med köttbullar och hamburgare och sån färdig färsmat...det går bara inte. De är ju fulla med butor...vet ni vad jag menar med butor...såna där hårda kulor som helt plötsligt hamnar i munnen, man vet inte vad det är...en del är stenhårda och andra lite gummiaktiga...YÄCK VAD ÄCKLIGT. Jag klarar inte av det alls!!!1
Men hur hamnade vi i det här äckliga pratet då, jag skulle ju bara skryta om min mumsiga pizza.

Nu är mitt hus adventsfint i alla fall och det lyser i fönstren. Det är så MYSIGT.
Ingen utegran än men vi har varit i skogen och hittat ett finfint exemplar. Men nu har vi kommit på att vi kanske ska utnyttja våran bamsestora en som vi har på gården istället. Sätter vi lamppor i så kanske älgarna inte ser den som ett middagsbord i år. Hm, ja vi får se hur det blir.

Kramar i massor till er i lördagsmörkret. 

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej! Vill bara säga att det är kul att du startat en blogg;)! Nu har jag ännu en att följa, Kram!

2008-11-29 @ 21:14:22
Postat av: Anki

Hej, kul att du tittade in till mej. JA, titta gärna in ofta:) Kramar i massro

2008-11-29 @ 21:32:27
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Anki!Du är min första skrivande bloggande vän så nu får vi se hur svaret blir:-)

Kul att du skrev...gissa vad jag gjorde med din bloggadress igår,hm.

Lade den i min arbetsficka och så vips hamnade den i tvätmaskinen så det var inte mycket te adress jag hade så kul att du nu skrev till mig,hihi.

Pizza,gött det ska jag tryckas i mig nu så här på kvällskvisten.

Slutade kl 21 ikväll och det gick bra en viss skillnad att jobba kväll än fm måste jag säga ir så hade vi en otursstressdag ir nåt i den stilen.

Hemma här lyser det oxå adven så mysigt ellerhur?

Nu ska jag stoppa lillfian i säng,Kram på dig.

2008-11-29 @ 22:07:08
URL: http://lottaohrn.bloggspace.se
Postat av: Anki

Hahaha, ja jag känner igen det där med att tvätta sånt man inte borde i fickorna. Din adress var så lätt så den kom jag ihåg faktiskt...vilken himla tur=). Ja igår hade vi nog lite otur tror jag..mycket på en gång kan man säga!! Men kul när vi klarat det:) Kramar till dej åxå

2008-11-29 @ 22:16:18
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0