Gokväll

Hej igen, tänkte bara dela med mej av ett par mumsiga bilder. Den ena är min smarriga middag bestående av lax och potatis..mmm, det var skitgott kan jag lova er. Sen har jag faktiskt varit duktig idag. Minns ni att jag pratade om att jag drog i handbromsen tidigare idag, det gjorde att jag fick lust och ork att göra något jäkligt roligt, nämligen baka lussebullar. Jag tänker inte visa dom färdiga för då kommer ni att undra om jag inte är riktigt funtad för jag bakar inte "katter" utan jag bakar vanliga bullar nu för katterna sparar jag till lucia....det heter ju LUSSE-katter, det ska man inte missbruka *ler*

Okej, sorry, bilden på min goa middag gick inte att ladda ner men men....gott var det i alla fall

Nu är det snart dax för sängen. Imorgon ska jag jobba några timmar på förmiddan och det ska bli jättekul. Jag återkommer tomorrow.

Kram på er och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0