Vinter i Lämåsen

Hej på er!
Mina gruppisar har just åkt hem efter en mycket produktiv och skrattfylld dag. Tänk vi har kommit skitlångt och följer schemat perfekt. Ikväll ska jag bara slappa och mysa. Håll er på vägen nu tjejer!!!!!
Nu har det blivit vinter igen, även om den är blöt som attan. Det snöar stora dasslock som lägger sej som en blöt vit sörja över allting...men vitt blir det och det är väl huvudsaken eller??

Släppte ut hästarna lite senare idag för imorse regnade det. När dom väl var ute upptäckte jag att elbandet låg på backen längs ena sidan av hagen. Tänkte försöka fixa det den enkla vägen genom att använda diverse naturliga hjälpmedel som pinnar och sånt för att peta i bandet i isolatorn igen men efter X antal elektriska stötar fick jag vackert ge upp och ge mej iväg för att stänga av strömmen, sen gick det som en dans såklart. Bäst att de "små" liven håller sej innanför staketet i hagen.

Idag tänker jag försöka få de små juleljusen i enen ute...ja jag vet att  jag sa ingen jul utan norpad gran men jag hinner...jag ska ha en inne också...hehe

Pannlampa på och stege fram...nu du enen nu kommer jag

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0