Va faan hände??

Jaha, kvällens körslag är över och vem fick då åka därifrån om inte en av mina "Kvällens favoriter", Team Timo...hur kan detta vara möjligt...NEEEEEJ!! De var ju skitbra ju. Jag vidhåller starkt att Lageyila (eller hur det nu stavas) har den klart sämsta kören i min smak. Nanne fick min röst ikväll, den energin som den kören utstrålade med "I can jive" gjorde så mina tårar rann. Helt underbart, Tack Nanne med kör!!

Ja nu blir det Mission Impossible 2. Den är ganska okej faktiskt. Kan rekomendera den......

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror Team Timo fick åka ut eftersom många som kollar inte vet vem han är, trots att deras låt var bra.

2008-12-27 @ 22:18:05
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0