Tårtbak

Hej svejs på er igen.

Nu är jag snaggad som bara den, riktigt kort i nacken och långa snibbar på sidorna, precis som jag vill ha det.

Ja nu ska jag strax baka tårtan till imorgon, eller ja....jag ska lägga ihop den så dekorerar jag den imorgon. Jag ska ha choklad och vanlijfyllning, det gillar jag.....

Jag sitter och väntar på Peter och Victor, de är och köper julklapp till mej...å jag känner mej så ensam. Ska förbereda tills de kommer med lite mat. Vi brukar alltid äta lite julmat kvällen före julafton, liksom smaka lite på allt, och det ska vi göra ikväll också. Jag har tänt marchaller ute och lyktan på trappen lyser så nu börjar det verkligen bli julmys på allvar.

Ja, ville bara önska er en mysig uppesittarkväll vad ni är gör och var ni än bor.

Dagen citat måste bli

"Att känna tacksamhet och inte uttrycka det är som att slå in en present i ett paket men utan att ge bort det".


Kramelikram

Kommentarer
Postat av: tess

Kram å GOD JUL å du en bild på frisyren e nästan ett krav hi hi hi... //Tess

2008-12-24 @ 13:25:35
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0