Smörgåstårta

Hej på er mina vänner
Vet ni va??? Jag håller på och kokar ägg och ska göra min smörgåstårta alldeles strax. Jag ska använda mej av hönö-kakor, tonfiskröra med ägg och färsk dill, sen ska jag dekorera den med ost, skinka och räkor...det ska bli så gott. Eftersom ingen vågar sej hit i dessa sjuktider så är det lika bra att min familj och jag festar upp den, synd om ingredienserna jag köpt går till spillo.
Jag lägger in ett litet frestande kort på den sen...om den inte blir mer misslyckad än vanligt förståss.

Nu ska jag till stallet och mocka lite shit medan äggen kallnar....sen är det baking-time.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, så himla mysigt med julgodis :)



kram

2008-12-20 @ 18:34:02
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0