Saknat mej??

Heeej, har ni saknat mej...hihi. Har inte varit hemma på hela dan utan har faktiskt varit och julshoppat igen.
Victor och jag åkte iväg i förmiddags, jag skulle ju lämna tentan och sen skulle vi shoppa loss på julklappar minsann. Vi var lite överallt i Örebro och vi fick faktiskt alla klappar klara. Hur skönt som helst. Ska inhandla ett par till åt Victor bara sen så är vi redo i år igen. Tänk det spelar ingen roll hur mörkt det än ser ut och hur lite tid det är kvar till jul i början på klapphandeln, så nog sjutton hinner man. Konstigt.
Nu ska det börjas planeras för julmaten, det ska vara rubbet...mmmm, det vattnas redan.
Var just ute och kollade läget lite, tyckte jag hörde vildsvinen. Men det var lugnt på gården så jag antar det var nåt annat, skulle inte vara kul att komma ut till en totalt upplöjd gräsmatta till morgonen. August passade på att komma in för kvällen när jag var ute, han var väl nöjd på blötan antar jag.
Inte en snöflinga kvar....känns faktiskt mer än trist måste jag säga. Vi hade planerat att köpa skidor åt Victor, men vi kom på att det kanske inte blir nån snö förrän han växt ur dom så vi sa att blir det snö så åker vi och köper ett par direkt då istället.

Peter är totaldäckad i flunsan han också.....vilken fantastisk födelsedag det blir imorgon med sjuk gubbe och allt....jaja, det ordnar sej nog. Jag börjar bli superförkyld jag också, näsan bara rinner utan kontroll...nåväl, jag är i alla fall inte sjuk utan uppe och med fullt av spring i bena. Imorgon ska vi julstäda lite i trädgården, ligger lite grejer ute som borde blivit intagna för länge sen....men som sagt, det är morgondagens problem.

Ja nu är det snart bara att vänta kvar............
På julaftonsmorgonen..........
Julskinkan........
Julklapparna...........
Tomten..........
Snön.........
Vänta...........
Och vänta...........
Och vänta............

Dagens citat måste bli

Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej där!



Lät som du och viktor hade en riktig mys pys dag i Örebro.Skönt att handlat färdigt förstår jag.Vi ska in till örebro i morgon,blir väl marieberg och ikea bla.Så ni har varit sjuka,tråkigt.Igår var jag hemma med ida,hon hade feber på natten,pigg på dan men så kom den tillbax på kvällen..nu sover hon och faktiskt inge varm.Var har du hittat detta underbara blåa ljuset,så fint.Kram Lotta

2008-12-19 @ 08:38:46
URL: http://lottaohrn.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0