Nyckeljakt

Hej å hå.....
Tänk vad man kan bli galen när man inte hittar nåt som man letar efter.....vet ni vad vi tappat bort?? Våra nycklar till husbilen och det känns verkligen skit. Vi har vänt upp och ned på hela inredningen i huset, vi har finkammat husbilen, gården alla bilarna, alla kläder...ja vi har letat i ugnen, skafferiet, kylskåpet, stövlar, skor, fickor, hyllor, ja det finns nog inte ett enda ställe vi inte har letat på...minst tio gånger. Det har blivit som en tävling....ja idag har jag letat i bilen, jag lyste under sätet...ja jag har letat under duschkabinen, i tvättkorgen...jaha...osv.....VAR ÄR VÅRA NYCKLAR????????
Det känns verkligen olustigt till max. Just nu ser jag Peter utanför fönstret och han finkammar altanen med ficklampan i högsta hugg......Ja, jag lovar att låta er veta när och om vi nånsin kommer att hitta dessa förbaskade nycklar.........Nåt tips där man kan leta...som vi inte redan gjort??

Ikväll mina vänner spelar Inter 8,45 så nu har jag talat om för min käre man att han får kolla på nyheterna halv åtta.....för sen är teven MIN!!
Jag är ju en otroligt stor fan av Zlatan Ibrahimovich och det vet ju alla som känner mej, flera av er har försökt tala förstånd med mej och sagt att näää, han är ju sååå stöddig, han kan ju inte spela fotboll....han är fööör stor osv...HA, JAG BRYR MEJ FAKTISKT INTE!!! Jag beundrar just det faktum att han är "stöddig", jag tycker han står för en egenart människor som vet vad dom vill och som inte låter sej påverkas av alla dessa illvilliga människor som menar att man inte ska bete sej si eller så. Att veta vad man vill kan väl inte vara fel!!! Och att han kan spela fotboll, det kan han, jag tror att när människor säger nåt annat är det nog avundsjukan som pratar...stackars människor.
Sen mina vänner så är han också helt jäkla otroligt snygg också, så det så!!
Så ikväll skrivs det inget mer på den här lilla bloggen för se då är jag strängt upptagen av förstklassigt fotbollspel!

Kram på er och kika gärna på Viasat sport Motor 20,45 om ni vill se nåt trevligt...hehe


What can I say.........

Vi hörs igen imorgon.
Kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0