Matt dag

Hej på er
Börjar känna mej.....ja, lite bättre kanske. Alvedonet tar i alla fall ner febern så jag orkar vara uppe små stunder. Victor fortfarande feber också men han har varit ganska pigg idag i alla fall.
Jag måste verkligen sätta mej med tentan som ska vara inlämnad på torsdag, det ger mej imorgon att göra klart på....göra klart förresten, måste ju börja först.....hur ska detta gå?

Tack mina goa vänner för era krya-på-dej hälsningar, de värmde gott.

Nu måste jag sätta igång med mina etiska dilemman som jag ska analysera.......

Puss och kram

Dagens citat måste bli
Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra redan idag

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Anki, tack för dina små tips idag. De hjälpte mig en smula i mitt tänk. Tänk att man alltid gör det så svårt för sig :) Jag önskar Dig nu ett krya på Dig och hoppas att alvedonet hjälp mer i detta läge. Kram Sofie.

2008-12-16 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0