Lugn och skön afton

Hej på er igen. Sitter i sängen som vanligt med datorn i knät och försöker få nåt vettigt gjort. Jag har pluggat lite, tänkte vara lite förberedd imorrn när mina gruppisar kommer, förmodligen ännu mer pålästa än mej, så vi får nåt gjort. Det ska bli kul...och framför allt skönt att slippa halka iväg på morgonkvisten.

Gubben min har sprungit runt med ett måttband i köket idag och hotat med att köpa en diskmaskin. Jag kan inte förstå hans längtan efter detta elförbrukande monster som förutom att hota med att gå sönder och ge mej vattenskador i hela köket, faktiskt inte är bra för mina otrooooligt vackra kantstötta glas. Hur kan en karl vara mer sugen på en diskmaskin än kvinnan i huset som alltid diskar själv. Visserligen ber jag honom ibland och han gör det tveksamt samtidigt som han är noga med att deklarera att om han får diska fööör ofta så blir det banne mej en diskmaskin. Men nu har jag int ens bett honom diska. Kan ni fatta, han hotar med att ge mej en i julklapp....JAG VILL INTE!!!!!!!!
Det är en principsak, Anki äger ingen diskmaskin och tänker heller inte skaffa nån........Jag är nämligen en jättebra diskmaskin själv...som visserligen är lite glapp i påslaget.....men när den väl kommer igång, då jäklar diskas det som aldrig förr.....

Så nu var det sagt också

Kvällen tänker jag tillbringa framför teven, är förmodligen inte nåt särskilt att kolla på men sitta där det ska jag....och slappa.....bra va Helena hehehe

Ha en underbar kväll alla mysiga människor
Ta vara på den för den kommer garanterat INTE tillbaka så njut njut njut

Kommentarer
Postat av: Helena

Väldigt duktigt av dig att ta dig tid att slappa lite med! Skönt att du verkar lyssna på mig:)

Jo dina gruppisar var ju förmodligen mer pålästa än dig inför idag-NOT!haha. Men det gick ju fantastiskt bra ändå, du var ju destå bättre förberedd så.

Trevlig kväll!

2008-12-02 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0