Lördag

Hej på er som tittar förbi
Här ligger dimman som ett lock över allting, men snön som kom igår ligger i alla fall kvar...något reducerad dock.
Idag har jag tvättdag....hade sorterat flera små fina högar i duschen och jag ska banne mej igenom alla idag. Tumlarn och tvättmaskinen slåss om min uppmärksamhet.
Tänkte lägga i mina julsängkläder men det får nog kanske vänta...hade tänkt baka lite mer saffransbröd också...med mandelmassa i. Nåväl, dagarna brukar ha en förmåga att strukturera upp sej själva så jag får se vad som hinns med. En sak i taget tack.

Ha en underbar dag alla vänner och ta vara på dagen, det tänker jag göra=)

Vi hörs ikväll igen om ni vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0