Låååång dag

Äntligen hemma efter en lång och frustrerande dag. Förmiddan ägnade vi åt att i skolan gå igenom filminspelningar vi gjort under veckan, det var kanske inte så upplyftande för mej personligen eftersom mitt agerande var helt under isen görsopigt....men de andra i gruppen hade verkligen gjort fantastiska jobb. Men men, inget att hänga upp sej på det är bara att ta nya tag....eller??

Vaknade imorse av att det snöade, jodå ni hörde rätt men det enda som hände var att vägen utanför blev lite vit och så skithal som grädde på moset. Fick köra lite varsamt till Finnerödja där mina pendlarkompisar möter upp. Det gick i alla fall bra.

I eftermiddag har vi gruppat, det gick väl ungefär som vanligt.....men vi fick ganska mycket gjort och det kändes ju riktigt skönt. Vi ska fortsätta imorgon och då kommer mina gruppkamrater hit till mej. Sist de gjorde det körde de av vägen ca 5 km från mitt hus så jag hoppas verkligen att det inte är halt imorgon. Det gick bra med dom men bilen fick Helena (som ägaren och chauffören heter) lämna in på lagning...Hoppas den är fixad snart tjejen!!!!!

Okej, jag måste börja fixa med middan, min familj svälter *ler* och jag är den enda som har nyckeln till kylskåpet där all mat finns hahaha.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0