Kväll den 25e

Ja hej på er. Då var julafton över för i år då...jag lunkade allt ner till grannarna klockan 23,30 igår kväll och var tomte. Det gick bra även om pojken misstänkte att det var jag...hade nog med rösten att göra eller att tomten var sminkad...ja jag vet inte vad det beror på för inte kan det vara mina skådespelartalanger.
Ja vi ska kolla på Arn ikväll vi, det ska bli skitkul...eller kul kanske inte är rätt ord men spännande, jag tror den är bra.
Ett kort med mej nyklippt var ju utlovat....det syns inte hur kort det är bak så ni får helt enkelt ta mej på ordet att det är riiiktigt kort där.

Ja klok har jag aldrig sett ut varken i verkligheten eller på kort så kolla bara på frisyren nu ni hehehe

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0