Jobbareftermiddag

Hej på er.
Idag är det söndag....fjärde advent...nu ni börjar det dra ihop ssej till självaste aftonen med allt vad det innebär.
Victor och Peter ska fixa en julgran idag medan jag jobbar...måste ju kunna ta in den idag så den hinner torka innan den ska kläs. Jag hade tänkt fixa det på förmiddan men klockan går alltid lite fortare än man tänkt sej.
Ja visst förstår ni, jag ska jobba idag, börjar klockan 13 och jobbar ända till 21. Ska som sagt bli kul men samtidigt känns det som man har liiiite annat att göra idag..nåja, ska bli kul att komma dit ett tag.

Strålande solsken är det idag, nån minusgrad. Perfekt väder faktiskt, men ingen snö då förståss. Men i alla fall lite frost och man får vara glad för det lilla.

Nu ska jag fixa till mej inför jobbet lite.

Ha en superbra dag nu allihop.
Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0