Jobbarafton

Hej hej
Sitter på jobbet, har rast nu. Dagen har varit jättebra, jag gillar verkligen det här jobbet. Hon jag jobbar med tar sej en liten tupplur på rasten så då passar jag på att prata lite med er.....hon snarkar verkligen så det hörs ända hit hehehe....jag väcker henne när rasten är slut=).
Peter har inte hunnit fixa nåt element idag, ingen kemisk metall heller...jäkla skit. Men vi får väl elda försiktigt imorgon med, det löser sej. Peter skulle strax åka hem och tända i pannan. Imorgon är jag ledig om jag inte blir inringd förståss.....så jag tänkte försöka städa lite imorgon...det behövs kan jag lova er.
Ja nu börjar rasten lida mot sitt slut och en dam larmade så nu är det dax för kvällsrundan med lite mediciner och småprat.
Ska väcka min snarkande arbetskamrat nu *ler brett*.

Vi hörs säkert ikväll...eller senare ikväll, jag slutar nio.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu var det alldeles för länge sedan jag kollade in på din blogg! När det ändå är så nära inpå nyår får jag passa på att önska dig Gott nytt år! =)

2008-12-29 @ 22:47:57
URL: http://sandramelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0