Ja se det snöar

Gomorron alla glada vänner.
Tänk vilken härligt snöig morgon, helt fantastiskt. Ska åka till Örebro senare som jag sa igår och det kommer att gå ganska sakta och makligt.
Sitter just nu och gör lite emigrantsökningar åt en vän i USA som, liksom jag, släktforskar. Tänk att det kan vara så himla kul att rota i för länge sen döda människors liv, men det är faktiskt både fashinerande och fantastiskt kul. Mamma och jag forskar tillsammans och det måste vara ännu roligare än att göra det själv för vi har ju nån att dela allt med liksom. Mamma och jag har gjort många spännande upptäckter...eller hur mamma??
Men det tänker jag inte berätta om här, hahaha, lite privatliv måste man väl få ha. Men som sagt, kul är det så prova gärna att bli forskningsbitna ni också.

Ja nu ska man snart ut i snöyran, bäst att åka i god tid idag.

Vi ses i kvällningen när jag kommer hem......idag är en låååång dag.

Ta vara på idag och ta det försiktigt därute i halkan

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0