Ho ho ho

Tjenixen så här dan för dopparedan. Idag mina vänner har vi gjort klart allt som inte blev klart igår, nu ska det bara dammsugas och så ska jag lägga på julduken i köket.
Vi har gjort knäck idag och den blev faktiskt riktigt bra för en gångs skull, den brukar alltid bli för geggig men idag kokade jag den 45 minuter och det blev woalla...skitbra.

I förmiddags gjorde jag en slags dörrdekoration med granris och äpplen...kolla in den


Ja och nu ska ni bara kolla in dekorationen var det tänkt och inte min otroligt slitna ytterdör......men det så klart, vill ni köpa  mej en ny så får ni ju förståss...ytterdörr alltså.
Jag ska snart klippa mej, hade riktig tur och fick en klipptid före jul så halv fyra är det klippt Hehehe....

Ikväll ska vi faktiskt spela lite bingolotto...uppesittarkväll.....det strider emot allt jag tror på men kommer kanske att bli liiiite mysigt...hoppas det. Jag lovade min familj att köpa med lotter när jag är in och klipper mej sen. Oj, då klockan tickar, mindre än en timme till håravfall...bäst att göra sej klar.

Kramelikram
Och jaaa, jag vet att det kommer att bli svårt att sova ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0