Gomorron vackra snölandskap

Gomorron till en helt underbart vacker morgon med vitt både i luften och på marken. Passar utmärkt eftersom jag ska köpa lite julklappar idag, det vita guldet (som Peter kallar det för=)) är liksom grädden på moset.
Ska glida mot Örebro lite senare, det blir spännande....får åka lite vackert.

Det värsta med snön är att det gömmer det som ligger ute.....tänkte på våra husbilsnycklar. VAR ÄR VÅRA NYCKLAR?????

Jag har just gjort eld i pannan, det tycker jag är urmysigt när man får smyga ut i vedboden och hämta ved som sen när den väl brinner sprakar sådär hemtrevlig. Då kan man sitta och smutta på sitt morgonkaffe och lyssna på spraket från pannan....och icke att förglömma, kolla på de vita flingorna som seglar utanför fönstret. Härligt!!

Såg att Darin är tillbaka, det är säkert old news för en del av er men jag såg honom första gången nu på morgonen på MTV. Han har blivit äldre och är fortfarande riktigt bra. Den nya låten, som jag glömt namnet på, var riktigt bra. Spännande.

Nej, kanske bäst att försöka göra sej iordning...vill vara lite mer iordning än jag var igår då jag overslept litegrann. Vill åtminstone hinna fixa frisyren...som i och för sej inte varit nån frisyr på länge nu....behöver VERKLIGEN klippa mej.
Ska försöka hinna beställa en tid imorgon...annars är ju rakapparaten ett alternativ...i min ålder är det inte så noga;)

Nåväl, ha en underbar dag alla och ni som ska ut på vägarna, pappa till exempel, ta det lugnt snälla!!!!

Kraaaaaaaam!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0