Gomorron

Hej hopp mina vänner.
Jag har just landat efter en tur till affären. Har inhandlat lite grejer till min smörgåstårta. Jag ska göra en med tonfisk, det är supersmarrigt tycker jag. Ska ringa till en kompis som är lite av en expert på ämnet och se om jag kan lura av henne receptet *ler*. Får förmodligen komplettera lite sen men det löser sej.

Idag är det min födelsedag!!!!!! Mamma ringde just och gratulerade mej. Det kommer inte att bli nåt firande idag eftersom Peter är sjuk än. Man vill ju inte folk ska bli smittade såhär inför jul.
Han tryckte i sej alvedon förut och stack till Örebro en snabbis. Han har beställt en ny nyckel till husbilen, det är en chansning för det var inte säkert den skulle passa men vi ska prova för det kostade bara 100 kronor. Han orkade inte hålla sej utan kände väl att han måste prova så snabbt som möjligt. Håll tummarna hörrni så får vi se om den passar, det vet vi om nån timme ungefär.....jag hör av mej:).

Victor är på sin avslutning i skolan idag, skönt för honom att träffa sina kompisar igen. De slutar ganska tidigt så jag väntar hem honom om en timme ungefär.


Ha en underbar dag! Och ni av mina vänner som skriver omtenta idag.....LYCKA TILL!!!!!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis på födelsedagen!! Kram!

2008-12-19 @ 11:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0