God Jul

Hej och en riktigt god jul till er alla.
Vi är just hemkomna från en underbar kväll hos mina föräldrar. Massor med julklappar till allihop och hur mycket god mat som helst. Jag är så mätt så jag kommer inte att orka äta på länge.
Tänk att vi fick lite snöpuder på vägarna också, lagom till jul. Jättemysigt!!
Jag ska kanske vara tomte hos grannarna sen...de skulle komma hem mellan 22-23 och om då barnen inte var för trötta skulle de ringa efter mej så ska jag dit och HoHoHoa litegrann. Hoppas de inte känner igen mej, vore ju trist om jag skulle vara den som gör att de slutar tro på tomten.....vilket misslyckande.

Japp har fått önskemål om kort på min nya frisyr, jag ska väl försöka lägga in en bild på den..hehehe, jag lovar...men imorgon blir det=)..just nu är batterierna slut i min kamera. Gubben min tog kort på mej ikväll så jag ska se om det inte finns nåt kort där frissan syns mer än jag.

Ja en riktigt GOD JUL till er mina goa vänner

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0