Frodo

Hej svejs
Jag har just tryckt i mej en pizza med gorgonzola till min familjs fasa. Den ena springer omkring och håller för näsan samtidigt som jag förpassades ut till köket där jag fick njuta i min ensamhet. Den stora av mina grabbar gnäller att det luktar armsvett och att jag absolut inte får sitta bredvid honom ikväll.....kanske borde köpa en annan pizzasort nästa gång...men den är ju fantastiskt god ju.
Snart är det dags för Sagan om de två tornen...nummer två i trilogin om Frodo, Sam, Aragon, Legolas, Gimli och gänget...en helt fantastisk serie. Vi ska kolla ikväll och jag kan varmt rekomendera er att kolla också...ni kommer inte att ångra er om ni gillar den sortens filmer. Den börjar kl 21 på 3an tror jag det var.

Jag smyger omkring med lite småfeber och har sovit mest hela eftermiddan, det var faktiskt jätteskönt...
Imorgon ska jag jobba, börjar 14,30 och håller på till 21 tror jag det var...det ska bli jättekul.

Bjuder som avslutning idag på våran vackra julkatt...han biter bocken och ser till så den ramlar och intar själv den ärofyllda platsen under granen...nöjd?? Skojar ni...han är otroligt nöjd med sitt tilltag.

Otroligt vacker och ännu snällare

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0