Fortfarande söndag

Hej igen, eller kanske gokväll

Jag börjar hosta......JAG HAR VERKLIGEN INTE TID!!!!!

Victor är fortfarande inte bättre, fortfarande hög feber. Han är så tapper min lille kille.


Jag har gjort pepparkakor (hjärtan) i olika storlekar som jag bundit ihop med röda band, dekorerar med kristyr och hängt i fönstren. Köket fick en pepparkaksmobil och Victors rum fick en. Den i Victors fönster blev finast tycker jag. Vi skulle dekorera apelsiner med nejlikor också men det vill Victor vara med och göra så det tar vi nån dag när han orkar. Det är liksom tradition att vi gör det tillsammans.


Däremot gjorde jag pippimums=)...hittade ingen lerkruka inne och ute var det kolsvart så jag vägrade att gå ut i jordkällaren där de ligger. Jag hittade en liten plastlåda det varit Mövenpick-glass i och det gick lika bra. Kanske inte lika snyggt men fullt funktionellt. Hoppas fåglarna inte är kräsna.



Festen är ett faktum........Det kommer att bli vitare när cocosfettet har stelnat helt, fåglarna är galna i det.

Själv föredrar jag nog det som varit i lådan förut, Mövenpick. Han ni smakat det, finns att köpa av glassbilen, och är svindyrt men shit så gott. Den med Valnötter är superb...Timarishu (eller nåt sånt) heter en annan sort som är kalas.

Nu kom precis plogbilen och for förbi, känns genast bättre inför morgondagen.
Låååång dag i Örebro imorgon...Peter är hemma hos Victor så de får rå om varann lite. De har ju inte träffats så mycket nu när Peter plogat så himla mycket. Tänk Peter sov 2 timmar på 3 dygn...helt sjukt. Men inatt sov han nog närmare 20 timmar så han har nog tagit igen lite i alla fall.

Dags att göra eld i pannan så man får lite varmvatten....

Ett "dagens citat" måste bli:

De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0