Färdig

Hej hej....ja den blev kanske inte ett mästerverk men fullt duglig att mala ner till mikroskopiska enzymer som sen ska forma min redan formade kropp ännu mer.....mums!!

Nu ska vi snart hugga in på härligheten...I can hardly wait.
Peter frågade varför jag inte köpte en smörgåstårta istället, han tyckte nog det var mycket jobb för så lite....men jag svarade att det är jag som fyllt år och då bestämmer jag och jag vill ha en sån här. Fjantigt va....som ett litet . barn...han bara log åt mej......
Han ser också fram emot att få hugga tänderna i den. Han mår för övrigt lite bättre idag.

Imorgon ska jag jobba med mina gamlingar, det ska bli så himla kul Jag ska gå som resurs och det känns lite skrämmande för det har jag bara gjort en gång förut och eftersom jag inte är så hemma på de andra avdelningarna är det lite pirrig.
Men det löser sej nog för de som jobbar där är så himla gulliga och förstående så de hjälper mej nog till rätta om jag blir alldeles lost.

Jaa ni, nu är det dags att mumsa i sej lite gott=)

Ses senare

Kramelikram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0