Dagen som varit

Hej hej på er
Jag är hemma efter en dag på universitetet där min grupp hade handledning. Det var jättekul att träffa alla i klassen igen, vi ses inte så ofta. Nåja, alla var ju inte där men nästan. Det är en brokig och härlig grupp med människor som alla har så otroligt mycket kunskaper om allt så man bara njuter av att lyssna på dom.
Sug i er nu raringar:).

Shit imorse var "min" väg ganska slipprig faktiskt, nästan livsfarlig....men jag tog mej fram och E20 var bar och fin som vanligt.

Imorgon ska jag till Lundsbrunn till en av mina gruppisar, det ska bli skitkul. Vi har varit där förut men jag vet inte om jag hittar ändå...nåväl, det finns ju mobiler så jag får väl ringa och få vägbeskrivning när jag närmar mej.

Tänk vilken fin komplimang jag fick idag under vår föreläsning av en klasskamrat (Tack Sofie:)). Vad bra man mår när man får en komplimang, det behöver inte var nån "Big deal" utan bara det där lilla lilla känns i hjärtat för vem som helst.
Alla skulle tänka på det, för jag tror alla vet hur det känns att få en komplimang, hur bra det känns....hur jävla mycket det stärker.
För en människa som nästan aldrig får höra nåt positivt om sig själv måste det vara rena dunderkuren.

Gå ut och möt varann med positivism och kärlek...ge en komplimang och du har gjort en människa glad.

Gonatt alla goa vänner, nu tänker jag lägga mej och läsa lite professionsetik...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0