Annandag Jul

Hej på er.
Idag har vi varit och firat jul i Kil med Peters släkt. Det bjöds på god mat och kaffe med glass och hallon. Nu ska då julen vara över för i år...lite nostalgiskt och lite sorgligt. Jag gillar verkligen julen och det har varit mysigt med allt vad det inneburigt. Det enda minuset är min man då, som inte varit riktigt kry och därför inte orkat med som han brukar vilket så klart lagt sordin på julstämningen. Han har nog försökt men har som sagt inte riktigt orkat...trist men så är det ju ibland.

Usch, jag har ätit mer än jag någonsin gjort..jag har nästan ätit mej till huvudvärk och åtminstone 15 kilo extra. Måste verkligen göra nåt åt det...kanske skulle avlägga ett sånt där idiotiskt nyårslöfte som man aldrig håller ändå. Nåja, vi får se...måste göra nåt i alla fall.

Nu ska jag snart kolla på körslaget, det gillar jag. Jag gillar musik över huvud taget så det är nog därför.

Okej.....Ni får ha en skön och avkopplande annandag jul kväll, för det tänker jag ha nu.

Nu rockar vi loss Segerstedt...kör så det ryker

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0